Předem plněná pračka ETA3744 vás jednoduše nadchne. S digitálním invertorovým motorem je pračka tichá, má nižší vibrace a má delší životnost.
Myslíme i na životní prostředí a úspora energie nám není lhostejná. Pračka ETA3744 je tedy se svou velmi nízkou spotřebou energie pouhých 47 kWh / 100 cyklů zařazena do nejúspornější energetické třídy A. I přes svůj výkon vám tak praní s touto pračkou do rodinného rozpočtu nezasáhne.
Neperte se s praním prádla
S kapacitou až 8 kg se pračka postará i o větší prádlo a se 1 400 otáčkami za minutu oblečení zbaví přebytečné vody. Se svou hloubkou 53 cm zapadne do každé koupelny a díky českému ovládacímu panelu si budete skvěle rozumět.
Ovládání je jednoduché a intuitivní – vše nastavíte na přehledném elektronickém displeji a můžete si vybrat až z 15 přednastavených programů. Všechny programy jsou navrženy tak, aby vás ušetřily složitého nastavování a zkoumání, co která funkce znamená.
Ve spěchu jistě oceníte rychlý cyklus na 14 / 30 / 44 minut nebo EKO program, který optimalizuje spotřebu vody a energie. Milovníky sportu nadchne program SPORT a nechybí ani programy pro bavlnu, džíny, košile či tmavé prádlo. Programy jako hedvábí či vlna se zase postarají o oblečení, které vyžaduje speciální péči.
Pračce nechybí ani několik doplňkových funkcí. Díky odloženému startu budete mít vypráno klidně po příchodu a dětský zámek pračku ochrání před zvídavými dětskými hrami. Nastavit si můžete jak rychlost otáček, tak i teplotu vody či praní dle času a znečištění prádla. Nechybí zde ani předpírka nebo funkce HYGIENE PLUS.
Prodloužená záruka a Prémiový servis
S Prémiovým servisem od ETY se na tento výrobek můžete 100% spolehnout. Prémiový servis zahrnuje Prodlužku záruky až na 10 let, zákaznickou linku 7 dní v týdnu, a především nadstandardně zrychlený servisní zásah do 2 dnů v případě, že se vám spotřebič porouchá. Podmínky Prémiového servisu najdete ZDE.
Pračka ETA 374490000
Pračka předem plněná
ROZMĚRY: 85,0 x 60,0 x 53,0 cm (v x š x h)
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 64.000
Výška (cm): 85.00
Šířka (cm): 60.00
Hloubka (cm): 53.00
Připojovací závit 3/4" x 3/4"
Průměr trubky pro připojení 19 mm
Pánský elektrický holicí strojek Braun Series 9 PRO+, který nabízí dokonalé oholení a na pokožce zanechává mimořádně příjemný pocit
Díky 5 holicím prvkům ProShave včetně břitu ProLift Blade nabízí strojek s každým tahem účinné a šetrné oholení, ať máte 1-, 3- nebo 7denní vousy
Dosáhněte dokonalé přesnosti se zastřihovačem Precision ProTrimmer z chirurgické nerezové oceli, který precizně zastřihne i ty nejdelší vousy, kotlety a knír
100% vyroben v Německu a navržen pro každodenní používání po řadu let
S výkonnou Li-ion baterií na 60 minut provozu
Použití na mokro i na sucho
S nabíjecím stojanem
Obsah balení
1× elektrický holicí strojek
1× nabíjecí stojan
1× cestovní pouzdro
1× napájecí kabel
1× čisticí kartáček
AKU sekačka Procraft PTA20/2 je kombinovaný multifunkční přístroj se 4 funkcemi: křovinořez, vyžínač, odvětvovač a nůžky na živý plot. Silný a tichý motor s otáčkami až 7000 zaručuje dlouhou bezporuchovou práci. Možnost regulace plynulé frekvence střihu v závislosti na hustotě a síle porostu a požadavku na přesnost práce. Stroj je dodávaný v kartonu s nástavcem na řezání větví, nástavcem pro nůžky na živý plot, nástavcem na sečení, dvouramenným popruhem a montážním klíčem – bez akumulátoru a nabíječky.
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.
Plynule navazuje na zákonnou záruku.
Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců
Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Jestli-že potřebujete poradit s prodlouženou zárukou, volejte infolinku: +420 326 991 512 nebo +420 733 417 010
Jak prodlouženou záruku získat při on-line objednávce?
Odpovědi na dotazy získáte na lince zákaznické podpory na čísle +420 283 002 868 . Toto telefonní číslo slouží také pro hlášení pojistných událostí.
Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky Mondial: Prodloužená záruka
Právní podmínky ke stažení: https://www.allianz-assistance.cz/cz/pravni-podminky
Prodlouženou záruku vám…
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.
Plynule navazuje na zákonnou záruku.
Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců
Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Jestli-že potřebujete poradit s prodlouženou zárukou, volejte infolinku: +420 326 991 512 nebo +420 733 417 010
Jak prodlouženou záruku získat při on-line objednávce?
Odpovědi na dotazy získáte na lince zákaznické podpory na čísle +420 283 002 868 . Toto telefonní číslo slouží také pro hlášení pojistných událostí.
Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky Mondial: Prodloužená záruka
Právní podmínky ke stažení: https://www.allianz-assistance.cz/cz/pravni-podminky
Prodlouženou záruku vám…
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.
Plynule navazuje na zákonnou záruku.
Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců
Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Jestli-že potřebujete poradit s prodlouženou zárukou, volejte infolinku: +420 326 991 512 nebo +420 733 417 010
Jak prodlouženou záruku získat při on-line objednávce?
Odpovědi na dotazy získáte na lince zákaznické podpory na čísle +420 283 002 868 . Toto telefonní číslo slouží také pro hlášení pojistných událostí.
Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky Mondial: Prodloužená záruka
Právní podmínky ke stažení: https://www.allianz-assistance.cz/cz/pravni-podminky
Prodlouženou záruku vám…
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.
Plynule navazuje na zákonnou záruku.
Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců
Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Jestli-že potřebujete poradit s prodlouženou zárukou, volejte infolinku: +420 326 991 512 nebo +420 733 417 010
Jak prodlouženou záruku získat při on-line objednávce?
Odpovědi na dotazy získáte na lince zákaznické podpory na čísle +420 283 002 868 . Toto telefonní číslo slouží také pro hlášení pojistných událostí.
Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky Mondial: Prodloužená záruka
Právní podmínky ke stažení: https://www.allianz-assistance.cz/cz/pravni-podminky
Prodlouženou záruku vám…
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.
Plynule navazuje na zákonnou záruku.
Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců
Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Jestli-že potřebujete poradit s prodlouženou zárukou, volejte infolinku: +420 326 991 512 nebo +420 733 417 010
Jak prodlouženou záruku získat při on-line objednávce?
Odpovědi na dotazy získáte na lince zákaznické podpory na čísle +420 283 002 868 . Toto telefonní číslo slouží také pro hlášení pojistných událostí.
Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky Mondial: Prodloužená záruka
Právní podmínky ke stažení: https://www.allianz-assistance.cz/cz/pravni-podminky
Prodlouženou záruku vám…
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.
Plynule navazuje na zákonnou záruku.
Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců
Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Jestli-že potřebujete poradit s prodlouženou zárukou, volejte infolinku: +420 326 991 512 nebo +420 733 417 010
Jak prodlouženou záruku získat při on-line objednávce?
Odpovědi na dotazy získáte na lince zákaznické podpory na čísle +420 283 002 868 . Toto telefonní číslo slouží také pro hlášení pojistných událostí.
Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky Mondial: Prodloužená záruka
Právní podmínky ke stažení: https://www.allianz-assistance.cz/cz/pravni-podminky
Prodlouženou záruku vám…