Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.
Plynule navazuje na zákonnou záruku.
Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců
Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Jestli-že potřebujete poradit s prodlouženou zárukou, volejte infolinku: +420 326 991 512 nebo +420 733 417 010
Jak prodlouženou záruku získat při on-line objednávce?
Odpovědi na dotazy získáte na lince zákaznické podpory na čísle +420 283 002 868 . Toto telefonní číslo slouží také pro hlášení pojistných událostí.
Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky Mondial: Prodloužená záruka
Právní podmínky ke stažení: https://www.allianz-assistance.cz/cz/pravni-podminky
Prodlouženou záruku vám…
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.
Plynule navazuje na zákonnou záruku.
Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců
Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Jestli-že potřebujete poradit s prodlouženou zárukou, volejte infolinku: +420 326 991 512 nebo +420 733 417 010
Jak prodlouženou záruku získat při on-line objednávce?
Odpovědi na dotazy získáte na lince zákaznické podpory na čísle +420 283 002 868 . Toto telefonní číslo slouží také pro hlášení pojistných událostí.
Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky Mondial: Prodloužená záruka
Právní podmínky ke stažení: https://www.allianz-assistance.cz/cz/pravni-podminky
Prodlouženou záruku vám…
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.
Plynule navazuje na zákonnou záruku.
Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců
Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Jestli-že potřebujete poradit s prodlouženou zárukou, volejte infolinku: +420 326 991 512 nebo +420 733 417 010
Jak prodlouženou záruku získat při on-line objednávce?
Odpovědi na dotazy získáte na lince zákaznické podpory na čísle +420 283 002 868 . Toto telefonní číslo slouží také pro hlášení pojistných událostí.
Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky Mondial: Prodloužená záruka
Právní podmínky ke stažení: https://www.allianz-assistance.cz/cz/pravni-podminky
Prodlouženou záruku vám…
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.
Plynule navazuje na zákonnou záruku.
Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců
Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Jestli-že potřebujete poradit s prodlouženou zárukou, volejte infolinku: +420 326 991 512 nebo +420 733 417 010
Jak prodlouženou záruku získat při on-line objednávce?
Odpovědi na dotazy získáte na lince zákaznické podpory na čísle +420 283 002 868 . Toto telefonní číslo slouží také pro hlášení pojistných událostí.
Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky Mondial: Prodloužená záruka
Právní podmínky ke stažení: https://www.allianz-assistance.cz/cz/pravni-podminky
Prodlouženou záruku vám…
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.
Plynule navazuje na zákonnou záruku.
Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců
Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Jestli-že potřebujete poradit s prodlouženou zárukou, volejte infolinku: +420 326 991 512 nebo +420 733 417 010
Jak prodlouženou záruku získat při on-line objednávce?
Odpovědi na dotazy získáte na lince zákaznické podpory na čísle +420 283 002 868 . Toto telefonní číslo slouží také pro hlášení pojistných událostí.
Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky Mondial: Prodloužená záruka
Právní podmínky ke stažení: https://www.allianz-assistance.cz/cz/pravni-podminky
Prodlouženou záruku vám…
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.
Plynule navazuje na zákonnou záruku.
Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců
Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Jestli-že potřebujete poradit s prodlouženou zárukou, volejte infolinku: +420 326 991 512 nebo +420 733 417 010
Jak prodlouženou záruku získat při on-line objednávce?
Odpovědi na dotazy získáte na lince zákaznické podpory na čísle +420 283 002 868 . Toto telefonní číslo slouží také pro hlášení pojistných událostí.
Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky Mondial: Prodloužená záruka
Právní podmínky ke stažení: https://www.allianz-assistance.cz/cz/pravni-podminky
Prodlouženou záruku vám…
Prodlužovací přívod 5 m na 230 V~ slouží k prodloužení elektrické energie tam, kam pevná zásuvka nedosáhne.
délka | 5 m |
---|---|
počet zásuvek | 1× 2P + PE |
vypínač | ne |
barva | bílá |
Jsme autorizovaným prodejcem produktů české značky EMOS v České republice. Máte také 100% záruku profesionálního záručního i pozáručního servisu včetně reklamací a také záruku nákupu originálních produktů z oficiální sítě pro Českou republiku.
Prodlužovací přívod 3 m na 230 V~ slouží k prodloužení elektrické energie tam, kam pevná zásuvka nedosáhne.
Při montáži na stěnu je nutné použít vrut se zápustnou hlavou PZ max. průměr 2,5–3 mm, délka 30–40 mm. V případě použití jiného průměru hrozí poškození plastové části otvoru. Pokud dojde k poškození plastové části otvoru, prodlužovací přívod nepoužívejte.
Nabíjejte svůj chytrý telefon efektivně bez připojování kabelu díky bezdrátové nabíjecí stanici nebo pomocí integrovaných USB nabíječek typu A a typu C.
USB 2×A+1×C 3 A, 15 W max. Délka přívodního kabelu 2 m. Vodič H05VV-F3G 1,5mm2.
Délka 2 m
Počet zásuvek 2× 2P + PE
Barva bílá, šedá
Průřez vodiče 1,5 mm2
USB výstup 2× USB-A 2,4 A, 1× USB-C 3 A, total: 3 A-15 W + bezd. nabíjení 10 W, total: 25 W max
Napětí 250 V~
Proud 16 A max.
Krytí IP20
Typ izolace PVC
Max. zátěž 3 680 W
Vodič H05VV-F3G
Materiál zásuvky a vidlice PC (polykarbonát)
Dětské clonky
počet zásuvek | 1× 2P + PE |
---|---|
délka | 1,5 m |
vypínač | ne |
barva | bílá |
Prodlužovací přívod s vypínačem. Snadné upevnění na pracovní stůl max. 50 mm. 250V~/16A max. 3 zásuvky s dětskými clonkami. USB 2×A+C 3,4 A, 17 W max. Délka přívodního kabelu 1,5 m. Vodič H05VV-F3G 1,5mm2.
Max. zátěž 3 680 W. USB 2×A+C: USB 1×A (QC3.0 18W) 5V DC 3A/15W, 9V DC 2A/18W, 12V DC 1,5A/18W - fast charging-QC 3.0; USB C (PD 20W): 5V DC 3A/15W, 9V DC 2,22A/20W, 12V DC 1,67A/20W - fast charging-PD . ?(in total) USB 2×A+C: 3,4A/17 W.
délka | 10 m |
---|---|
počet zásuvek | 3 |
vypínač | ano |
barva | bílá |
průřez vodiče | 1,0 mm2 |
---|---|
USB výstup | ne |
napětí | 250 V~ |
proud | 10 A max. |
krytí | IP20 |
typ izolace | PVC |
max. zátěž | 2 300 W |
vodič | H05VV-F3G |
materiál zásuvky a vidlice | plast |
dětské clonky | ano |
prodejní obal | 1 ks, závěs |
délka | 10 m |
---|---|
počet zásuvek | 4× 2P + PE |
vypínač | ne |
barva | bílá |
napětí/proud | 250 V~/10 A max. |
---|---|
USB výstup | ne |
max. zátěž | 2 300 W |
vodič | H05VV-F3G 1 mm2 |
materiál zásuvky a vidlice | plast |
typ izolace | PVC |
dětské clonky | ano |
Neoprenový kabel - je určen pro použití na staveništích a pro trvalé použití ve venkovních prostorách, oleji odolný. Krytí IP44 - vhodné pro venkovní použití. Podsvícený 2pólový vypínač s krytkou. Možnost uchycení na zeď pomocí montážních otvorů, které jsou umístěny na těle zásuvkové lišty.
délka | 10 m |
---|---|
počet zásuvek | 4 |
vypínač | ano |
barva | černá/červená |
Prodlužovací kabel do zásuvky automobilového zapalovače 12V nebo 24V.
Kabel je vyroben z kvalitních komponentů, zejména vodičů a je vybavený pojistkou proti zkratu.
Instalace se provede jednoduchým zasunutím zástrčky do zásuvky autozapalovače. Pojistka je umístěna v zástrčce a její výměnu provedete po odšroubování přední části zástrčky.
Technická data | |
---|---|
Napájení | 12 V nebo 24 V |
Délka | 5 m |
Vodič | 100% měď, 2 x 0,75 mm2 |
Max. příkon | 10 A (120 W při 12 V ; 240 W při 24 V) |
Pojistka | ano |
Homologace | CE, RoHS |
Prodlužovací přívod 2 m na 230 V~ slouží k prodloužení elektrické energie tam, kam pevná zásuvka nedosáhne.
Při montáži na stěnu je nutné použít vrut se zápustnou hlavou PZ max. průměr 2,5–3 mm, délka 30–40 mm. V případě použití jiného průměru hrozí poškození plastové části otvoru. Pokud dojde k poškození plastové části otvoru, prodlužovací přívod nepoužívejte.
odklon od plastových obalů, roční úspora až 40 tun odpadu
maximální využití prostoru na hákových stojanech
jednoduchá čitelnost a rychlá orientace v délkách
nově s montážními otvory pro připevnění ke zdi
délka | 2 m |
---|---|
počet zásuvek | 3 |
vypínač | ano |
barva | černá |
průřez vodiče | 1,0 mm2 |
---|---|
USB výstup | ne |
napětí | 250 V~ |
proud | 16 A max. |
krytí | IP20 |
typ izolace | PVC |
max. zátěž | 3 680 W |
vodič | H05VV-F3G |
materiál zásuvky a vidlice | plast |
dětské clonky | ano |
prodejní obal | 1 ks, závěs |
Prodlužovací přívod 20 m na 230 V~ slouží k prodloužení elektrické energie tam, kam pevná zásuvka nedosáhne.
Prodlužovací kabel 1 zásuvka /20 m
Oranžový prodlužovací přívod s jednou zásuvkou - spojka, délkou 25 m a průřezem vodiče 1,5 mm2. Vhodný pro maximální zátěž 16 A max. Prodlužovací přívod 25 m na 230 V~ slouží k prodloužení elektrické energie tam, kam pevná zásuvka nedosáhne.
délka | 25 m |
---|---|
průřez vodiče | 1,5 mm2 |
produkt | prodlužovací přívod – spojka |
napětí | 230 V~ |
proud | 16 A |
krytí | IP20 |
počet zásuvek | 1 |
typ izolace | PVC |