Metoda měření, kterou využívá bezdotykový teploměr Helpmation tzv „temporal artery (TA)" je přesnější a rychlejší než měření teploty ušním teploměrem a komfortnější než měření teploty klasickým teploměrem
Naměřenou teplotu teploměr sdělí v anglickém jazyce.
Příkon 2200 W
Objem 1,5 L
Dvojité opláštění
Dvojité dno topného tělesa
Ochrana před provozem bez vody
Indikátor provozu
Otočná základna 360°
Přívodní kabel v délce 0,7 m
Strix termostat
Barva černá
Aditivum pro zkvalitnění paliva a snížení negativních účinků při používání paliv s bioetanolem (např. E10).
Navrženo tak, aby kompenzovalo sníženou kvalitu paliv způsobenou jejich rychlejším stárnutím díky obsahu etanolu (až 10%). Používá se při každém doplňování paliva, stabilizuje palivo, čistí a chrání palivový systém před korozí způsobenou bioetanolem, poskytuje ochranu sedel ventilů a zvyšuje oktanové číslo.
Může být přidán do všech druhů benzínu, také s dalšími přísadami, a to jak v benzínových, tak v hybridních automobilech. Vhodný i pro pily a sekačky.
Balení obsahuje 50 ml přípravku, vhodného pro 40 - 60 l paliva.
Jak používat: Nalijte kapalinu do palivové nádrže. Použijte 1 láhev na 40 až 60 litrů benzínu pokaždé, když natankujete palivo E10. Poznámka: používejte celé balení najednou.
Vynikající pasta pro čištění a leštění všech druhů chromu, hliníku, stříbra, zlata, bronzu nebo nerezové oceli a jiných kovů. Hodí se především pro údržbu kola z lehkých slitin.
Návod na použití:
1. Naneste přípravek a jemně rozetřete.
2. Měkkým hadříkem doleštěte.
Vysoce kvalitní samolepící páska je zesílená tkaninovým nosičem, vyniká vysokou přilnavostí a odolností vůči vodě a tahu.
Pro okamžité opravy prasklých hadic a trubek i s tlakovou vodou, různé opravy tkanin, fólií a jiných plošných materiálů.
Páska pro opravu tlumiče a potrubí výfukového systému poškozených korozí či mechanicky (díry, praskliny, apod.). Odolává vysokým teplotám výfukových plynů.
Návod na použití: Aplikujte jen v případě, že výfukový systém je studený. Poškozené místo musí být řádně zbavené nečistot, odmaštěné a suché. Vyjměte opravnou pásku a sejměte ochrannou fólii. Poškozené místo omotávejte vždy tak, aby se vzájemně půlka pásky vždy překrývala. Nastartujte automobil a vyčkejte, až se postupným zahříváním výfukového systému páska začne vlivem působení tepla stahovat, tím se opravená část dokonale utěsní.
Přípravek snižuje spotřebu paliva, obnovuje výkon a akceleraci. Použitím jedné láhve zlepšíte studené starty, nepravidelný chod motoru a snížíte emise.
Čistí a chrání celý palivový systém pro dosažení špičkového výkonu.
Aditivum K2 Blue+ SCR je moderní doplněk k ADBLUE (K2 Euroblue), určený pro majitele vozidel se vznětovými motory a systémy selektivní katalytické redukce (SCR). Díky svému inovativnímu složení účinně minimalizuje riziko krystalizace ADBLUE a chrání systém před poruchami, což umožňuje dlouhodobý a bezproblémový provoz. Návod k použití: Nalijte do nádoby s močovinou v poměru 50 ml na 20 l, důkladně promíchejte, přidejte do dávkovacího systému SCR. Nepřidávejte do paliva!
Pro koho je K2 Blue+ určen?
Jedná se o produkt vytvořený jak pro majitele osobních automobilů, tak dodávek a nákladních automobilů, kteří chtějí zajistit maximální účinnost a spolehlivost svých SCR systémů. Pokud hledáte ten nejlepší doplněk ADBLUE, který zabrání problémům a prodlouží životnost vašeho systému, K2 Blue+ splní vaše očekávání.
Problém krystalizace ADBLUE je založen na tvorbě tvrdých usazenin v systému SCR (selektivní katalytická redukce). Je to dáno specifickým složením ADBLUE, tedy vodného roztoku močoviny.
Zabránění krystalizace je zásadní pro zajištění správné funkce systému SCR, splnění emisních norem a zabránění nákladným opravám.
Bezpečnostní upozornění: Uchovávejte mimo dosah dětí.
Velmi účinný přípravek na čištění, obnovu a ochranu všech plastových, vinylových, gumových apod. povrchů.
Je ideální na čištění nárazníků, spojlerů a ostatních plastových dílů automobilu. Zabezpečuje dlouhotrvající efekt před vyblednutím, vysušením a působením UV záření.
Přípravek s antistatickým povlakem chrání před usazováním prachu a nečistot.
Vysokoteplotní lak na brzdové třmeny s vysoce kvalitní pryskyřicí. Lesklý ochranný nátěr, který je odolný vůči prachu, chemikáliím, solím a drsným povětrnostním podmínkám. Působí proti korozi. Přináší sportovní barevný efekt.
Velmi účinný prostředek na čistění částí brzdového systému.
Čistí a odmašťuje kotoučové i bubnové brzdy, spojky, diferenciál, kovové povrchy, součástky a nářadí. Odstraňuje nečistoty, olej, brzdovou kapalinu a maziva, nezanechává žádné usazeniny.
Neobsahující chlorovodíkové ředidlo, žádná škodlivá rozpouštědla. Redukuje pískot a hluk.
Color Flex je syntetický, kapalný kaučuk, který umožní okamžitou změnu barvy vašeho vozu a jeho prvků.
Kromě dekorativních vlastností také vytváří ochrannou vrstvu. Chrání povrch před poškrábáním, špínou, vlhkostí, zředěnými kyselinami, rzí, oleji a mastnotou.
Může být aplikován na ocelové a hliníkové ráfky, na nárazníky, na dřevo, kov, sklo, plast a na mnoho dalších materiálů.
Obarvený prvek může být umyt houbou a šamponem, je také možný chvilkový kontakt s tlakovou myčkou. Nátěr je zcela flexibilní a nepraská a je odolný vůči teplotám od -30 °C do 90 °C.
Aplikovanou vrstvu můžete snadno odstranit. Odstraňuje se ručně. Color Flex nezanechává žádné stopy a stav povrchu je přesně stejný jako před aplikací.
Revoluční výrobek do dieselových motorů pro profesionály, Už při prvním použití dokonale vyčistí i silně znečistěné trysky, čím výrazně snižuje spotřebu paliva, emise černého dýmu, obnovuje plný výkon, ulehčuje náběh a prodlužuje životnost motoru.
Maže palivové čerpadlo. Snižuje růst mikroorganismů. Chrání palivovou soustavu před korozí. Pravidelné použití ušetří velké výdaje na opravu čerpadla nebo vstřikování paliva.
Návod na použití: Lahvička vystačí na 40 až 80 litrů nafty. V případě silně znečistěných trysek je možné činnost opakovat. Pro dosažení maximálního efektu se doporučuje systematické používání výrobku.
Odstraňuje všechny nečistoty a karbonové usazeniny ukládající se v palivovém systému dieselových motorů. Rozpouští usazeniny, které se vytváří ve vysokotlakých čerpadlech, vstřikovaní a vstřikovacích čerpadlech. Redukuje kouření a nerovnoměrný chod motoru. Snižuje spalování, chrání před korozí, zvyšuje cetanovou hodnotu nafty a prodlužuje životnost palivového systému.
Tento výrobek je bezpečný pro elementy jako: palivové čerpadlo, turbodmychadlo, ventil EGR, filtr DPF, katalyzátor a palivové hadičky.
Návod na použití:
Preventivní použiti:
Nalijte přípravek do nádrže a následně natankujte do plna.
Obsah balení vystačí na 60 až 80 l nafty. Překročení doporučeného množství nebude mít negativní vliv na motor.
Použití v případě, kdy nastanou problémy s motorem:
Odpojte palivové hadičky od filtru paliva a následně je vložte do plechovky s přípravkem K2 DICTUM: A-sací a B-zpětný, tak že namísto z palivové nádrže bude vysokotlaké čerpadlo nasávat přímo přípravek K2 Diesel Dictum. Nastartujte motor a nechte ho běžet při nízkých otáčkách.
Celý proces bude ukončen po vypálení obsahu plechovky. Motor vypněte ještě před úplným vyčerpáním obsahu přípravku, aby nedošlo ke zavzdušnění motoru. Zbylou část nalejte do palivové nádrže.