délka (mm) | 6 8 10 13 14 17 19 22 |
počet kusů (ks) | 8 |
Malířská sada s válečkem Moltopren a vaničkou
• Váleček Moltopren šíře 50 mm s centrálním otvorem 6 mm
Technická data | |
---|---|
šířka válečku | 50 mm |
TECHNICKÉ PARAMETRY
* přední bílá, zadní červená
* kvalitní voděodolný a pružný silikon
* funkce blikání a svícení
* vysoce svítivé diody
* pošet diod 2LED
* rychlá montáž během 2 sekund
* včetně baterií 2x 2ks CR2032
* doba svícení až 40hod
* viditelnost až 400m
Sada na demontáž a montáž ložisek a pouzder nabízí výběr z různých velikostí misek a distančních pouzder. Umožňuje použití na většině prodávaných automobilů.
• Sada na demontáž ložisek a pouzder 31 kusů Yato
• Délka trnu 300 mm
Technická data | |
---|---|
délka trnu | 300 mm |
materiál | uhlíková ocel #45 |
distanční kroužky | 14x |
vytahovací pouzdro | 76, 83, 91, 102 mm |
šrouby pro demontáž náboje | M12 x 1,5 mm (3x); M14 x 1,5 mm (3x) |
Sada na rychlou opravu bezdušových pneumatik bez nutnosti demontáže pláště z disku. Tato sada je vhodná jak pro automobily, tak pro motocykly, čtyřkolky a další bezdušové pneumatiky.
Návod k použití:
1. Najděte místo, kde je pneumatika propíchnutá a odstraňte předmět, který způsobil porušení (pokud je ještě v pneumatice).
2. Do otvoru zasuňte průtažník (šídlo / vrták), a následně ho protahujte směrem nahoru a dolu - do doby než bude snadno procházet otvorem - tímto je otvor vyčištěn a připraven.
3. Knot zbavený ochranné fólie provlékněte otvorem vidlice a naneste na něj vulkanizační roztok.
4. Zastrčte vidlici s nasazeným knotem do otvoru tak, aby jeho polovina zůstala z vnější strany pneu, poté otočte vidlicí o 1/4 a pomalu ji vytáhněte.
5. Odřízněte zbytek knotu co nejblíže k pneumatice.
Upozornění: Tuto soupravu lze použít pouze na opravy běhounu pneumatiky. Nelze požít na opravy bočnic pneumatiky.
Ergonomická sada pro rychlé opravy bezdušových pneumatik, bez nutnosti demontáže pláště z disku.
Tato sada je vhodná jak pro automobily a motocykly, tak pro čtyřkolky a další vozidla s bezdušovými pneumatikami.
Návod k použití:
1. Najděte místo, kde je pneumatika propíchnutá a odstraňte předmět, který způsobil porušení (pokud je ještě v pneumatice).
2. Do otvoru zasuňte průtažník (šídlo / vrták), a následně ho protahujte směrem nahoru a dolu - do doby než bude snadno procházet otvorem - tímto je otvor vyčištěn a připraven.
3. Knot zbavený ochranné fólie provlékněte otvorem vidlice a naneste na něj vulkanizační roztok.
4. Zastrčte vidlici s nasazeným knotem do otvoru tak, aby jeho polovina zůstala z vnější strany pneu, poté otočte vidlicí o 1/4 a pomalu ji vytáhněte.
5. Odřízněte zbytek knotu co nejblíže k pneumatice.
Upozornění: Tuto soupravu lze použít pouze na opravy běhounu pneumatiky. Nelze požít na opravy bočnic pneumatiky.
Sada na rychlou opravu bezdušových pneumatik bez nutnosti demontáže pláště z disku. Tato sada je vhodná bezdušové pneumatiky automobilů, motocyklů, čtyřkolek a dalších.
Sada obsahuje klasické opravné knoty včetně veškerého nářadí potřebného pro opravu, ale také vulkanizační šrouby, které opravu pneumatiky ještě více zjednoduší. Vulkanizační šrouby jsou speciální samořezné šrouby s hrubým závitem a vrstvou těsnicí hmoty. Součástí sady jsou rovněž další nástroje pro kontrolu stavu pneumatik, měříč hloubky dezénu a tlakoměr, dále pak rukavice pro pohodlnou manipulaci, lubrikant, klíč na ventilky, samotné ventilky včetně čepiček pro pneumatiky a nástavce pro ventilky.
Sada je úhledně zabalena v plastovém kufu s rozměry 30 x 19 x 5,3 cm.
Upozornění: Tuto soupravu lze použít pouze na opravy běhounu pneumatiky. Nelze použít na opravy bočnic pneumatiky. Méně zručný motorista by měl opravu svěřit odborné dílně.
Obsah sady:
Sada na rychlou opravu bezdušových pneumatik bez nutnosti demontáže pláště z disku. Tato sada je vhodná jak pro automobily, tak pro motocykly, čtyřkolky a další bezdušové pneumatiky.
Návod k použití:
1. Najděte místo, kde je pneumatika propíchnutá a odstraňte předmět, který způsobil porušení (pokud je ještě v pneumatice).
2. Do otvoru zasuňte průtažník (šídlo/vrták), a následně ho protahujte směrem nahoru a dolu - do doby než bude snadno procházet otvorem - tímto je otvor vyčištěn a připraven.
3. Knot zbavený ochranné fólie provlékněte otvorem vidlice a naneste na něj vulkanizační roztok.
4. Zastrčte vidlici s nasazeným knotem do otvoru tak, aby jeho polovina zůstala z vnější strany pneu , poté otočte vidlicí o 1/4 a pomalu ji vytáhněte.
5. Odřízněte zbytek knotu co nejblíže k pneumatice.
Upozornění: Tuto soupravu lze použít pouze na opravy běhounu pneumatiky. Nelze použít na opravy bočnic pneumatiky. Méně zručný motorista by měl opravu svěřit odborné dílně.